سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همراز


ساعت 8:14 عصر سه شنبه 84/7/26

خواب رویای فراموشیهاست

خواب را دریابم که دران دولت خاموشیهاست

من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها میبینم

وندایی که به من میگوید

      ((گرچه شب تاریک است دل قوی دار سحر نزدیک است))

دل من در دل شب ،خواب پروانه شدن میبیند

مهر در صبحدمان داس به دست

اسمانها ابی

پرمرغان صداقت ابیست

دیده در اینه صبح تورا میبیند

از گریبان تو صبح صادق میگشاید پروبال

تو گل سرخ منی

تو گل یاس منی

تو چنان شبنم پاک سحری

نه از ان پاکتری

تو بهاری

نه بهاران از توست

از تو میگیرد وام هر بهار اینهمه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو

*******************


¤ نویسنده: همراز

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
7
:: بازدید دیروز ::
1
:: کل بازدیدها ::
73991

:: درباره من ::

همراز


:: لینک به وبلاگ ::

همراز

:: آرشیو ::

تابستان 1384
بهار 1384
زمستان 1383
پاییز 1383

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

نوروز امینی
رها
مهدی
محبوبه
سیمین
رنگین کمون
کیمیای ناب
سایت یاس سپید
سرخ

:: لوگوی دوستان من::



::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::